zaterdag 5 april 2008


7 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha Paul,

Ik was even nieuwsgierig, maar je website is toch gewoon via Google te vinden.

Goed weekend,
T.

Anoniem zei

Paul, en wie is Ruud Kroes?

Anoniem zei

ik ben ook benieuwd

Anoniem zei

en de klok loopt negen uur achter.
Dus, nee, we schrijven niet om 4 of 6 uur 's morgens.....

Anoniem zei

En nu de klok gelijk loopt is Ruud weer weg! Het wordt wel spannend.

Paul Beekers zei

Zal ik het geheim onthullen? Of inspireert de vreemde klok en de duistere naam jullie tot kleine detectives? De klok loopt nu gelijk, Marjan dank voor de tip. En Ruud is een vriend en collega met wie ik schrijfcursussen geef op de Hogeschool en met wie ik ook een weblog aan het maken ben. Om technisch ingewikkelde redenen kwam zijn naam ook op onze weblog te staan. Zo zit het dus. Soms is de werkelijkheid maar een saai verhaal...

Anoniem zei

Nee, nee, Paul, dat heb je deze keer toch mis. “Technisch ingewikkelde redenen” die een naam doen verschijnen, saai? En die vormen de werkelijkheid? Dat is me wat. Volgens mij is de werkelijkheid nooit saai, banaal ja, dat vaker. En wat is saai? Wie bepaalt dat? Nog maar niet te denken over wat werkelijkheid is…..